Uncategorized
odciq

Keleti kalandunk: 2. rész

Jelentős bocsánatkérés, hogy ilyen sokáig telt el, hogy ezt a második részt a legelső blogomhoz tegye. Mint általában, az élet ugyanolyan elfoglalt volt.

Ahogy ezt közzétem, Japán éppen megtapasztalta a pusztító földrengés, valamint a szökőár hatásait. Egy dolog, amit elmondhatok neked, most ott voltam, ha van egy olyan ország a világon, amely rekordidőben újjáépíthet, az Japán. A japán emberek annyira fegyelmezettek, elkötelezettek az országuknak, és technológiailag fejlettek, hogy megszabadulnak ettől a szívszorító katasztrófától.

Japán

Kiotó

Miután elhagyta a nyüzsgést, valamint a Tokió nyüzsgését, még egyszer úgy éreztük magunkat. Kyoto egy kecses, kedves hely, tele templomokkal, kertekkel, valamint a shogunok meséivel, valamint a hadvezérekkel.

A Hiiragiya Ryokanban, a szokásos japán tatami stílusú szállodában maradtunk. Michel évek óta ott volt, és ragaszkodott hozzá, hogy ezt tegyük. Barry és én is szkeptikus voltam, hogy a legkevésbé álljunk. Debra óvatosan optimista volt. Megvizsgáltuk egy ősi ajtóval, ahol kiküszöböljük a cipőjét, és felkérjük őket, hogy válasszon papucsot sok jól viselt párból, mielőtt belépne egy sötét, nyüzsgő lobbiba. – Yuck – gondoltam. Nem nagyszerű kezdet.

Sétáljunk az ebéd böngészésére, miközben a tereinket felkészítettük, valamint a poggyászunk kicsomagolását. Bementünk a Kioto Oszaka szállodába, körülnéztünk a nyugati stílusú nagy lobbira, valamint Barry azt mondta: „Ezeknek az embereknek valódi ágyak vannak lábakkal!” Megnézte a gondolataimat. Azt akartam, hogy ellenőrizzem, ideális, akár ott is.

De Michelnek semmi sem lenne, mint annyira igaza volt. Végül szeretettük a ryokanunkat, és egyetértettünk abban, hogy Kiotó nem lett volna olyan kegyes élmény, hogy a kimonóba öltözött háziasszonyok szórakozása nélkül, amelyek a szokásos japán ételekhez öltöznek minket, és az ágyainkat szintén nem tették fel, valamint Készült, valamint a fürdőkhöz. A második napon az új szárnyat, a kilátásból rejtve találtuk, ügyesen úgy készült, hogy a területet könnyedén kibővítse, figyelemre méltó kortárs stílusban.

Barry nem szereti a halat. Tehát, hogy nyers vagy alig főtt halat tálaltak reggelire, ebédre, valamint vacsorára, nem volt fantasztikus vakációja. Ugyanakkor nagyszerű sport volt. A szállodában lévő ételek lenyűgöző élmény volt, amit hálás vagyok, de nem követeltem megismételni.

Két sokkal több dolog: A Tatami szőnyeg sokkal több, mint egy dekoratív padlóburkolat. Ugyanígy egy mérési rendszer Japánban. A tér méretét általában a tatami szőnyegek száma határozza meg. A kiotói területen a tatami általában 3 x 6 lábot jelez. Még egy dolog, amit felfedeztem, az, hogy kérje, hogy az ágyát kora délután állítsa be. Hálás leszel egy napos templomi túrák után.

Nem fogok részletezni a túráinkat, kivéve azt, hogy a nagyon szeretett Nijo kastély volt. Még sokról is beszélhetünk, és mindegyiknek volt valami fantasztikus róla. Csak szerezzen egy kiváló útmutatót, valamint a legkényelmesebb cipőt, függetlenül attól, hogy csúnya.

Vietnam

Ho Si Minh Város

A következő megálló Ho Si Minh város volt Vietnamban, vagy amint a helyiek még mindig telefonálnak, Saigon. Ez az az ország, amire megértem, hogy visszatérek. Úgy gondolom, hogy mindenki pontosan ugyanúgy érezte magát, mivel Vietnam olyan lenyűgöző és érdekes hely. Mindannyian történelem kedvelők vagyunk, és Vietnam olyan, mint egy élő dokumentumfilm a háborúról, amely alakította a mi generációt.

Nem szabad kihagyni a háborús múzeumok mind a Saigon, mind a Hanoi, a népszerű Cu Chi alagutakban, ahol a Viet Cong sok éven át a föld alatt élt egy rejtett folyosók kifinomult labirintusában. Helyeken az alagutak olyan terekbe nyílik, ahol a lehullott repülőgépek egyes részeit fegyverekké és csapdakészülékekké készítették. Látnod kell, hogy elhiggye!

Igazi vietnami ételeket találtunk Saigonban, valamint mindannyian beleszeretettünk. Nagyon szeretett étkezésem volt a népszerű Pho a Pho Hoa-ban, a Pasteur Street-en, egy olyan étteremben, amelyet a helyiek általában a város legjobb pho-jának szolgálnak. Mi voltunk az egyetlen turista azon a napon, és tetszett nekünk.

Egy nap arra kértük az útmutatót, hogy vigyünk minket a Café Nangba, egy 1956-os mérföldkőbe, amelynek 75 éves tulajdonosa, Mrs. Thai, szinte minden csészét főz, sűrített tejjel tálalva. Útmutatónk valószínűleg nem hiszi, hogy ebbe a kis lyukba akarunk menni a falban, bár ragaszkodtunk hozzá. Egy intenzív, gazdag sörfőzde szolgáltak fel, amely új jelzést ad a „koffein magas” szavaknak. Nem számít a környéken, a valódi tapasztalat után voltunk.

Néha ez egy kicsit bajba került. Mint az este, taxival vittünk a CUC Gach Quan vacsorájához, hogy ínyenc ételt kapjunk. A taxi egy régi ház előtt húzott fel. Nem akadályozta meg az ajtóban lévő fények, feliratok vagy üdvözlők hiánya – valamint nem mutatja azt, hogy ez valójában egy étterem volt -, amúgy is behoztuk. “Ez olyannak kell lennie, amilyennek kell lennie az igazán hiteles vietnami éttermeknek” – gondoltam.

A bejárati ajtón, valamint két járaton keresztülFokok egy olyan lakóterületre, ahol két nő is levest és suttogott, leültünk a kanapékra és vártunk. Egy srác jött be, aki nem beszélt angolul. “Vacsora?” Megkérdeztük. Megrázta a fejét. – Egyél – mondtuk. Ismét megrázta a fejét. – Étel – mondtuk; A homlokát ráncolta. Kihúztam az étterem címét és telefonszámát a pénztárcámból. Ezt egy útközben írták fel, ahol Thai Tu-tho séf, valamint a tervező férje, Tran Binh éppen felújított egy régi otthont, hogy egy divatos új éttermet készítsen, ahol az ételek és a bemutató volt. Kiváló – szokatlan kombó, mondta.

Megmutattam neki a cikk címét. Választotta a mobiltelefonját, tárcsázott, beszélt valakivel vietnami nyelven (valószínűleg azt mondta: „Van itt négy diófélék, akik úgy vélik, hogy ez az étterme”), és átadta nekünk a telefont.

“Ne aggódj” – mondta egy megnyugtató hang, kedves angolul, puha párizsi akcentussal -, hogy taxiba helyezi téged, és hamarosan itt leszel. ”

Itt van az étterem, amelyben végül bemutattunk – minden zavart megéri!

A mai napig nem értjük, hol voltunk. Egy otthon? Talán, bár valami más zajlott ott – valamilyen típusú személyes klub, talán ?? Úgy értem, hogy aggódnunk kellett, de nem voltunk.

Da nang

Szomorú, hogy ilyen gyorsan elhagyjuk Saigont, Da Nangba repültünk, hogy gyors kirándulást végezzünk a tengerpartra a Dien Duong faluban. Számunkra ez a kitérő költséges idő volt. Ez volt az esős évszak, és olyan kedves volt, mint a Nam Hai Hotel, a Western stílusú strand üdülőhelyen töltött időbe került-hogy őszintén szólva, sok helyen felfedeztük, hogy jobb házat fedeztünk-nem volt érdemes a bajt.

Tereink mozgóképbe tartoztak – egzotikus és kilencre teremtett, bár nem is kényelmesek. Ön kockáztatta, hogy az éjszaka közepén csak az ágyból kiszállt, és a csúszós ében platformon navigálva navigál, és az ágy körül levágott mérföldek mérföldeibe szorult. Az íróasztal hisztérikus volt – egyetlen módszer sem volt, hogy Michel üljön a kis „hüvelybe”, és elakadjon az életre! Az ágy feletti lámpák azok számára voltak, akik sötétben ellenőrizhetők – minden formában, nincs funkció. A tervezők tudomásul veszik!

Színárnyalat

Hát, Hue -hoz, a Vietnam korábbi császári finanszírozásához. A tartózkodásunk felejthetetlen két nap volt. Nem elég. Az 1930 -as években fejlesztett ki a népszerű LA Résidence -ben. Attól a pillanattól kezdve, amikor bemegy a vörös lakkozott előcsarnokba, láthatja, hogy megőrizte Art Deco nagyszerűségét. Rendkívül indokin!

Hue két napos templomok, valamint a régi császári város volt. Ismét, hogy megpróbáljam leírni. Mindegyik annyira különbözött, és mindegyik túlmutatott. Ne feledje, hogy a Bai dau, az utolsó császár templomában vagyok, és annyira hálás, hogy a háború nem tönkretette ezt a csodálatos épületet.

Az utolsó napon hajókirándulást indítottunk a parfüm folyón, rózsaszín (eldobható) műanyag poncsok segítségével, amelyeket Debra annyira kedvesen biztosított, az esernyőkkel, az eső kalapokkal és a motorháztetőkkel együtt, amelyek mindegyike nem tartotta szárazon minket. – Úgy tűnt, mint a fulladott patkányok, valamint Barry emlékezteti, hogy van egy képe, hogy nagy pénzt fizetnék a pusztításhoz. Csak elképzelni tudom. Amikor eljött az idő, hogy elképzeltem a bájos hölgyet, valamint a másik felét, aki annyira nehéz dolgozott a nyaraló hajóik futtatásához, néhány költséget a kezébe szorítottam. Később azt találtam, hogy elküldtem az összes japén jenemet – számos dollár értékű. Nagyszerű módszer volt költeni.

Hanoi

Utolsó megállónk Vietnamban Hanoi volt. A város 1000. évfordulója volt a heti betartása, tehát a dolgok felgyorsultak, valamint a tömegek és a felvonulások is érdekes volt.

A Sofitel legenda Metropole -ban maradtunk – olyan nagyszerű és elegáns is. Kérje meg az opera szárnyát. Vietnam az a hely, ahol felfelé haladhat, és foglalja le a legjobb tereket a legjobb szállodákban. Körülbelül 325 USD -ért örömet fog élvezni egy olyan tartózkodásban, amely három -négyszer annyit fizet, és még sokkal többet is Európában.

Felfedeztem a „Hanoi Hilton” -ra tett utazásunkat. Ez a francia által kifejlesztett népszerű börtön, amelyet később a vietnami használt az amerikai hadifoglyok bebörtönzésére. Az egyik oldal a francia politika időszakának szentelt, ahol a vietnami foglyokat szörnyű börtönökben láncokba zárják. A másik oldal az amerikai hadifoglyok sokkal humánusabb körülményeit mutatja, köztük John McCain szenátor – egyértelmű A füves udvaron gömbön játszó fickók. Ez, mint a többi háborús múzeum, úgy tűnt, mint a lehető legmegbízhatóbb kísérlet az emberek számára, akik több mint 20 éve háborút tapasztaltak a földjükön. Pontosan megkérdőjelezem, milyen objektívek lehetünk ilyen körülmények között?

Amint elhagytuk Vietnamot, számos dolgot akartam:

Hogy az egész világ pontosan láthatja, hogy a kereskedelem hogyan, beleértve a High-E kiskereskedelmet isA címkék úgy tűnt, hogy virágzik ebben a kommunista országban. Amellett, hogy a kommunizmus nem feltétlenül jelzi a hiedelmek elnyomását. Sok vietnami, akit elégedettek, katolikus vagy buddhista volt, és nem adta meg vallási hiedelmeiket, amikor Ho Si Minh jól megalapozott egy kommunista rezsimet.

Hogy olyan útmutatókat vettek fel, akik történelem vagy politikai elméleti professzorok voltak. Útmutatóink rendben voltak, azonban mélyebb aggodalmaink voltak, és megértettük, hogy sok minden útmutató magyarázatot kapunk.

És mindenekelőtt, hogy visszatérek.

Kambodzsa

Siem Reap

Három éjszakára Angkorban a Siem -re Kambodzsában, hogy megnézhesse Angkor Wat népszerű templomát, valamint a dzsungel -templomot, a Ta Prohm -t.

Az Amansara -ban maradtunk, és én is tetszett. Michel azonban nem. Úgy vélte, hogy ez ugyanúgy programozott, és messze a hiteles. Debra kijelentette, hogy mit értettem igaznak: ez volt az abszolút legfinomabb módszer Angkor látására. Tetszett a szobáink, a fényes fekete riksa, a csodálatos ételek, valamint az 1960 -as évek eleje, a Mercedes, amely a repülőtérre vitt minket.

Angkor Wat az ember egyik legkülönlegesebb szerkezete.

Ta prohm

Csak látnia kell Angkor Wat -t, valamint a Ta Prohm -t (a dzsungel -templomot) (a fenti képen), ahol a nagy gyökerekkel ellátott fák, valamint az épületek körül is növekedtek. Bérelje meg Lara Croft: Tomb Raider, és nézze meg magad.

Én voltam az utazásunkban. Négyünk közül én voltam az, aki sokkal többször nem akarta mászni, még egy meredek lépcsőn, még egy templommal, amikor a lábam eltűnt, vagy sétált a denevérekkel teli háló alatt valamint a denevér -ürülék, csak hogy sokkal több kőtömböt láthassanak. Mire elhagytuk a Siem Reap -t, készen álltam arra, hogy hazamegyek.

Vietnamtól eltérően, Kambodzsa nem volt olyan ország, ahol úgy éreztük, hogy beszélhetünk a történelemről, mint például a Pol Pot kimondhatatlan népirtása, amely a gyilkos mezőkhöz vezetett. Úgy tűnik, hogy mindenki fiatal.

Utazásunk majdnem véget ért. Michel, valamint én is Bangkokba repültem, majd egy éjszaka a hongkongi félsziget szállodában. Barry és Debra egy gyors kirándulásra indultak Pekingbe.

Michel egy valódi élvezetrel megdöbbent: Emirates Air nagyon osztályt az első osztályba Hongkongba. Bármi is volt, amit hallottál. „Szobák” személyes minibárokkal, smink tükrökkel, íróasztal, ágy, természetesen, valamint az összes mozgókép, amelyet érdemes a saját nagyképernyős TV-jén. A fürdőszobák teljes méretűek, valódi zuhanyzókkal. Hát, mikor egy életen át !!

Visszatértem a House frissítést, befolyásolva, valamint tele van stíluskoncepciókkal, és mindenekelőtt a világ azon részeiről új nézőponttal, amelyet megnéztem, és életem sokáig hallottam a mindennapokat. – A Campbells minden szempontból kiváló utazó barátok voltak. Barry kijelenti, hogy egy ilyen utazás során mindenki lehetővé teszi, hogy egy napig átfogó morc legyen. Soha nem láttam, de még egyszer nem emlékszem, hogy olyan szegénynek tűnt, mint a biztosítási állításom. Tehát a memória szelektív.

Összességében egy félelmetes közel három hét. Most hektikus tervezzük a 2012 -es kalandunkat.

Sokkal több keleti kalandért nézd meg a legelső blogomat Japánról. Amellett, hogy a Párizsi Ideálisban meleg van, ellenőrizze a 2011. április oszlopomat.